Kommigraphics always works
closely with you at every step of a
well structured procedure of brand
design, so that your views are.

content strategie

Content strategie

Wees relevant op het juiste kanaal

Het is goed om veel content over jouw merk of product te maken, zodat je klant een goed beeld heeft van wie je bent en wat je precies doet. Ook geef je door middel van contentcreatie weer hoeveel kennis je van de markt en producten hebt. Hierdoor gaat de klant jou zien als specialist en gaat hij jouw dienst of product zien als de oplossing voor zijn behoefte. Het is dan wel belangrijk dat je je doelgroep op het juiste moment én via het juiste kanaal bereikt. Het heeft namelijk niet veel zin om je klant op al je kanalen te overspoelen met jouw content, wanneer hij daar helemaal niet op zit te wachten.

Customer journey

Stap één bij het maken van content is om te bedenken wat je boodschap is en in welke fase van de customer journey de bezoeker van je website zich bevindt wanneer hij jouw content leest of bekijkt. Orienteert hij zich nog op je producten en diensten? Of is hij al wat verder in het proces en heeft hij juist behoefte aan wat meer diepgaande content of bijvoorbeeld ervaringen van andere gebruikers?

Met dit proces kunnen wij je helpen. We denken met je mee over interessante en relevante content die je kunt creëren voor jouw merk en bekijken hoe en wanneer je de content het beste kunt verspreiden. Dit alles vatten we samen in een content planning of contentkalender. Vragen waarop wij antwoord geven:

  • Welke content is relevant?
  • Waar heeft mijn doelgroep behoefte aan?
  • Op welk moment publiceer ik welke content?
  • Welk kanaal is het meest geschikt voor welke content?
  • Hoe optimaliseer ik mijn content?

    Sorry, no posts matched your criteria.

Advies of hulp nodig bij het maken van een content strategie?

Neem voor een vrijblijvende afspraak contact met ons op door het invullen van het formulier hiernaast of via nummer +31 0314 355 800.

Next