waarom adverteren in de magazines lekkernijver en lekkernijen?
Lekkernijver informeert ondernemers over belangrijke zaken binnen de foodspecialiteitenbranche en houdt ze op de hoogte van de trends en ontwikkelingen. Het magazine biedt nieuws over de Vakbeurs Foodspecialiteiten, informatie over de Nationale Winkelcompetities en interessante interviews met mensen uit het vak. Het Vakcentrum, de brancheorganisatie, telt ruim 150.000 bedrijven.
- Hét vakblad voor de foodspecialiteitenbranche
- Uitgave van het Vakcentrum, de brancheorganisatie voor zelfstandige detaillisten in de foodsector en fast moving consumer goods
- Vakcentrumleden vertegenwoordigen 75% van de totale omzet in food gerealiseerd door zelfstandige ondernemers
Het blad Lekkernijen is gericht op consumenten en schrijft bijzondere verhalen over bijzondere producten die de liefhebber van heerlijkheden juist in speciaalzaken koopt. Verhalen over boerenkaas, de grote Beemster-kazen, Zwitserse en Belgische kazen, geitenkazen, schapenkazen, buffelmozzarella, olijfolie, kaasgereedschap, wijn, noten enz. Ook is er ruimte voor ‘kort nieuws’, pagina’s met korte berichten over heel bijzondere producten voor liefhebbers van het echte genieten. Met de oplage van 20.000 stuks, verspreid naar de (goede) klanten van de betere foodspecialiteitenwinkels, is dit blad dus zeer gericht op een belangrijke groep eindgebruikers van foodspecialiteiten. Het blad zal dus worden verspreid via de gecertificeerde speciaalzaken in kaas en delicatessen.
- Een extra blad voor de foodspecialiteitenbranche met oplage van 20.000
- Uitgave van het Vakcentrum, de brancheorganisatie voor zelfstandige detaillisten in de foodsector en fast moving consumer goods
- Vakcentrumleden vertegenwoordigen 75% van de totale omzet in food gerealiseerd door zelfstandige ondernemers
Meer weten over onze mogelijkheden? Neem voor meer informatie contact met ons op of bekijk de mediasheet.