waarom adverteren in het magazine ouderenwijzer
van ANBO-PCOB?
Het magazine Ouderenwijzer van ANBO-PCOB is een uitgave van de landelijke vereniging ANBO-PCOB, de meest invloedrijke ouderenvereniging van Nederland. Het magazine heeft een oplage van 120.000 exemplaren en een lezersbereik van meer dan 250.000 vijftigplussers. Het magazine Ouderenwijzer wordt verspreid onder leden en abonnees van ANBO-PCOB.
Het magazine Ouderenwijzer is een kwalitatief hoogstaand tijdschrift met veel ‘needtoknow’ en veel ‘nicetot know’ content. Van een diepgaand interview met een Bekende Nederlander tot een stevig dossier over een onderwerp dat speelt bij ouderen, zoals koopkracht, gezondheid en mantelzorg. ANBO-PCOB staat ook bekend om de grote onderzoeken met het Nationaal SeniorenPanel. De onderzoeken halen steevast veel pers. Verder in het magazine mooie reisverhalen met een lezersaanbieding, leuke dingen uit en thuis, de puzzel en veel persoonlijke verhalen waarin leden zich herkennen. Denk daarbij aan rubrieken als ‘de grote vraag’ waarin telkens drie andere deskundigen ingaan op een grote levensvraag en ‘gezegd & gezwegen’, waarin iemand anoniem vertelt over een taboeonderwerp. Natuurlijk biedt Ouderenwijzer veel informatie, advies en tips over ingewikkelde zaken en digitalisering.
Het 8 keer per jaar verschijnende met 84 pagina’s dikke tijdschrift wordt gemaakt door toonaangevende schrijvers en fotografen en vormgegeven door Studio Room, medeoprichters van Linda. Het magazine verbindt lezers door een wij-gevoel te creëren en het omzien naar elkaar te stimuleren. Het biedt herkenning en erkenning in alle fases van het ouder worden. Met een positieve toon en zonder betutteling.
Meer weten over onze mogelijkheden? Neem voor meer informatie contact met ons op of bekijk de mediasheet.